Overlijden Patrick Fronik

23 juni jl. ontvingen we het ontstellende bericht dat oud-Nesser en oud-parochiaan Patrick Fronik is overleden. Voor velen een bekend gezicht tijdens de informele bijeenkomsten op de pastorie, waarbij hij nooit op de voorgrond trad, maar altijd tijd maakte voor een gezellig praatje. Steeds hartelijk en gewoon aardig, vol lof en trots op zijn dochter. We zullen hem missen.

De afscheids-bijeenkomst wordt gehouden op vrijdag 30 juni om 13.00uur in de St.Urbanuskerk te Nes aan de Amstel. Aansluitend zal Patrick worden begraven op de algemene begraafplaats te de Kwakel.
Na afloop is er gelegenheid elkaar te ontmoeten in dorpshuis 'Nesse' te Nes aan de Amstel.

Wij wensen familie, vrienden en kenissen heel veel sterkte met het dragen van dit grote verlies.